De Burght <br> een solide basis <br> voor een mooie toekomst

In de Burght Boekenpodcast praat Brigitte, de juf van groep 7, met kinderen over een boek uit onze schoolbibliotheek. Bruno ontwierp het logo van de podcast.

Afleveringen

#6 Zara las De kinderen van Bolderburen

Zara (9) is fan van onze podcast en wilde dolgraag over haar lievelingsboek komen vertellen. We hebben de bloopers er in gelaten en weten nog steeds niet wie of wat Watergruwel is...

Angelina krijgt een verrassing en vertelt waarom ze helaas geen podcast-host op de Burght meer kan zijn.

#5 Benjamin las Waar is mijn noedelsoep?

In deze aflevering overvallen we Benjamin (6) uit groep 3 in de klas en is Angelina gepromoveerd tot podcast-host. We praten over dolma's uit Turkije, pom uit Suriname en over Sjakie en de grote glazen lift. Als je goed luistert, kom je er misschien wel achter waar de noedelsoep van Sam-Ming is gebleven!

#4 Emmylou las Van klein tot groots - Audrey Hepburn

#3 Oscar las De telduivel