Extra vakantieverlof moet minimaal 2 maanden van tevoren worden aangevraagd door middel van dit formulier. Deze aanvraag moet vergezeld gaan van een bewijs van de werkgever, dat u de vakantie niet op een ander moment kunt opnemen.

Let op: Wanneer u als ouders niet bij elkaar bent, maar wel allebei het wettelijk gezag heeft, gaan wij er bij de aanvraag vanuit dat beide ouders hiermee akkoord zijn.

Vul dit aanvraagformulier in, verzend het en u ontvangt een e-mail met de door u ingevulde gegevens.

Print deze e-mail en lever het ondertekend in, samen met het bewijsstuk van de werkgever, bij de administratie van de school. U kunt het getekende document ook als scan e-mailen naar burght@obsburght.nl onder vermelding van 'Verlof - naam kind - groep'.

Directie

GEGEVENS AANVRAGER

Voornaam en achternaam *
Straat en huisnummer *